צרו קשר

    ּ

    כיפוף צינורות בצפון

    כיפוף צינורות הוא ענף עבודה בתחום המסגרות אשר, כשמו, עוסק בכיפוף צינורות. בתוצרי עבודה זו משתמשים מוסדות שונים, בתי חולים, מפעלים ואפילו אנשים שמעוניינים לבצע פרויקט אישי וזקוקים לשם כך לצינור מכופף לזווית מסוימת. התפתחות טכנולוגית רבה הובילה למצב בו שינוי צורה של צינורות מתכת יכול להתבצע באופן קל יחסית על ידי אדם מקצועי ומיומן אשר בעל ניסיון וידע בתפעול סוגי המכונות השונות אשר מסוגלות לבצע עבודה זו.

    איך מתבצע כיפוף צינורות ?

    תהיתם על הדרך בה הצינורות יכולים לתפוס צורות מיוחדות, מעוגלות, מכופפות בדיוק לזווית המדויקת הרצויה? התשובה לכך היא די פשוטה, בכדי להיות מסוגלים לבצע כיפוף צינורות ישנו צורך בשימוש במכונות. כיום קיימים 4 סוגים עיקריים:

    • מכונות ידניות – מכונות הכיפוף הידניות מופעלות בצורה ידנית בעוד העבודה עצמה מתבצעת על ידי כוח הזרוע של המפעיל אותה. מכונות אלו אינן מחוברות למקור אנרגיה ומאפשרות ביצוע עבודות עדינות.
    • מכונות חצי אוטומטיות – הכוונון במכונות אלו מתבצע על ידי האדם המפעיל ואילו הכיפוף עצמו מתבצע על ידי המכונה.
    • מכונות ממוחשבות – מכונות אלו מקבלות את כל ההגדרות מראש, את הזויות הרצויות לכיפוף, מבצעות את החישוב בצורה אוטומטית ומבצעות את הכיפוף המבוקש בהתאם להוראות.
    • מכונות ממוחשבות עם אפשרות הזנה אוטומטית – מכונה משוכללת שמאפשרת עבודה רציפה וחוסכת במקרים רבים זמן.

    רק המקצוענים מכופפים

    לשימוש בכל מכונה ישנם היתרונות והחסרונות, אך הדבר החשוב מכל הוא כי האדם אשר מפעיל את המכונה יהיה איש מקצוע מנוסה. עבודות הכיפוף חייבות להתבצע אך ורק על ידי אדם אשר מכיר בצורה מעמיקה את הכלי עליו הוא עובד, כך יוכל להבטיח את בטיחות השימוש במכונה וכי התוצר הסופי יעמוד בדרישות בצורה מדויקת. סייג כיפופים בע"מ היא חברה הקיימת ופועלת במשך עשרות רבות של שנים, תוך כדי שהיא מעניקה שירות מקצועי וקפדני לכל אחד מלקוחותיה, מכאלה פרטיים ועד עסקיים.

     

     

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ